Aktualności

zielona szkoła wraca!

Wycieczka do Gdańska to czas wspaniałej, radosnej podróży…wśród kolegów i koleżanek ze szkoły. To integracja, pogłębianie przyjaźni, ale przede wszystkim czas na poznawanie naszej historii oraz wspaniałych zabytków.
I przystanek to Europejskie Centrum Solidarności – miejsce pozwalające zatopić się w historii Polski, popularyzujące wiedzę o ruchu Solidarności. Dodatkowa atrakcja to taras widokowy z którego można podziwiać panoramę Gdańska. Odwiedziliśmy również miejsca związane z bogatą historią Gdańska.
Spacer uliczkami Starego Miasta, Złota Brama, Kościół Mariacki oraz piękna Fontanna Neptuna zakończyły pierwszy wspaniały dzień pobytu w Gdańsku.

Muzeum II Wojny Światowej to nowoczesne, multimedialne muzeum w którym mogliśmy pogłębiać wiedzę o tragicznym doświadczeniu wojennym o genezie, skutkach, ofiarach i sprawcach tych tragicznych dni.
Kolejnym etapem był rejs w czasie którego mogliśmy podziwiać Gdańsk z wodnej perspektywy.
Na Westerplatte dowiedzieliśmy się o słynnej obronie półwyspu, będącej symbolicznym początkiem II Wojny Światowej.

Ostatni punkt wycieczki to Zamek Krzyżacki w Malborku i odkrywanie największych sekretów ogromnej gotyckiej budowli. Wyjątkowy klimat otaczających murów przeniósł nas w wyobraźni
do czasów Zakonu Krzyżaków.
Wyjazd do Gdańska sprawił nam wielką przyjemność. Humor, pogoda i uśmiech na twarzach świadczyły o dobrej zabawie. Zobaczyliśmy wiele ciekawych miejsc, wiele się nauczyliśmy
i zrobiliśmy mnóstwo pięknych zdjęć. Długo będziemy wspominać tę wycieczkę.
Dziękujemy rodzicom za umożliwienie dzieciom poznania ciekawych, pięknych zakątków oraz historii Polski

Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct () in Unknown on line 0